Haemme osaavaan joukkoomme maastosuunnittelijaa

Työtehtäviisi kuuluu sähkönjakeluverkkojen sähköinen- ja maastosuunnittelua. Tehtäväsi pitävät sisällään maankäyttö- ja sijoituslupien sopimisen / hankinnan yksityisiltä ja yhteisöiltä, työsuunnitelman laatimisen verkostotyökohteen mukaisesti käyttäen apuna verkoston vakiorakenteita, materiaaliluettelon laatiminen sekä materiaalin tilaaminen.

Hakijalla edellytämme soveltuvaa sähköalan koulutusta (sähköteknikko tai sähköinsinööri AMK), jakeluverkkojen rakenteiden ja materiaalien tuntemus, monipuolista tuntemusta alalta sekä mahdollisuutta osallistua tarvittaessa verkonrakennustöihin.

Eduksi katsomme sähköverkkoyhtiöiden verkkotietojärjestelmien hallinnan.
Edellytämme hakijalta oma-aloitteisuutta, asiakaspalveluhenkisyyttä sekä innokasta asennetta toimia maastosuunnittelijan tehtävissä.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haasteellisen työn sekä mahdollisuuden kehittää itseäsi alan huippuammattilaikseksi.

Pyydämme toimittamaan hakemukset 30.6 mennessä osoitteeseen JTT Power Oy Aittojärventie 18 41660 TOIVAKKA, kuoreen merkintä maastosuunnittelija.

Lisätietoja tehtävästä antavat Jani Oikarinen, puh.0400 571 478, jani.oikarinen(at)jttpower.fi Tommi Oikarinen, puh.0400 517 476, tommi.oikarinen(at)jttpower.fi